FAQ

Vi har her samlet de mest adspurgte spørgsmål

SVAR Med en erhvervsaftale menes der enten:

– at det pågældende firma ønsker at betale for medarbejdernes træning.

– at medarbejderene selv betaler.

Der kan etableres erhvervsaftaler helt ned til 5 medarbejdere. Jo flere medarbejdere virksomheden har med, des større rabat opnås der pr. medarbejder. Skriv til os på info@myheart.dk.

SVAR: Kontakt hurtigst muligt MyHeart Fitness, enten på info@myheart.dk eller ved henvendelse i centeret i receptionens åbningstid, og bed om at få lavet et nyt kort

SVAR: Der er åben for indgang i MyHeart fra 05:00 til 23:00 hver dag. Skal du træne sent, skal du blot sørge for at være inde inden 23:00.

Dit medlemkort på din mobil skal forevises på forlangende.

SVAR: Ja, som medlem i MyHeart kan du træne i alle vores centre. 

SVAR: Hos MyHeart modtager vi følgende kreditkort: Dankort, Visa/Visa Electron, Mastercard, Maestro, China UnionPay, JBC, American Express.

SVAR:  Opsigelsesvarsel hedder løbende måned + én måned, derfor stopper dit medlemskab først den næstkommende måned fra den dato du vælger at opsige dit medlemskab. 

SVAR: Du skal være iført træningstøj og rene sko. Udendørs sko, arbejdstøj og cowboybukser er ikke tilladt. Af hygiejniske årsager er det ikke tilladt at træne i beskidt arbejdstøj eller i bare tæer. Af samme årsag er det heller ikke tilladt at træne nøgen.

SVAR: Ja heller end gerne. Du må deltage på alle de hold du har lyst til. Når du træner i MyHeart fitness skal du være ledsaget af et medlem over 18 år.

SVAR: Gerne, men du kan også sende en mail til os på info@myheart.dk. Både ved personligt fremmøde og på mail, modtager du en kvittering på det aftalte. Det mener vi er det bedste for alle parter.

SVAR: Du kan have en udeblivelse for et eller flere hold (se gældende takst HER) Hvis du er forhindret i at møde til et hold, skal du afmelde dig senest 2 timer før holdstart. Fremmøde til hold skal ske senest 10 minutter før holdstart i fremmøde computeren ved receptionen.

SVAR: Vi har ingen bindingsperiode på vores medlemskaber, DOG er der en opsigelsesperiode som er løbende måned plus én måned.

SVAR: Du skal pause/berosætte dit medlemskab ved rette henvendelse til vores email adresse info@myheart.dk. hvorefter en kvittering vil blive afsendt på email. Alle medlemskaber har en periode på løbende måned plus en måned, før pause/beroperioden kan træde i kraft. Pause/berosættelsen kan foretages i højst 6 måneder.

Pris for pause/berosættelsen er pr. år  sat til 99,- + et administrationsgebyr på 10,-.

 Mailen er gyldig for dokumentation for pause-/beroperioden, når MyHeart Fitness har kvitteret for modtagelsen. Der skal altid angives såvel start- som slutdato for pause-/beroperioden. Endvidere kan et medlemskab i MyHeart Fitness gebyrfrit sættes i bero mod fremvisning af lægeerklæring, der dokumenterer at medlemmet ikke bør træne i MyHeart Fitness i en nærmere angivet periode. Lægeerklæringen skal altid angive en start og slutdato for pause-/beroperioden og skal fremvises til MyHeart Fitness personalet. Kontante medlemskaber kan ikke pauses/berosættes. Pause-/beroperioden løber indtil slutdatoen, eller indtil det aktiveres igen. Du kan selvfølgelig træne i hele perioden op til Pausen/beroen.

SVAR: Du kan opsige dit medlemskab enten ved at henvende dig i receptionens åbningstid i vores center eller ved at skrive en mail til info@myheart.dk. Alle medlemskaber har en opsigelses periode på løbende måned plus én måned. Du kan selvfølgelig træne i hele perioden.

VÆLG DIN PRIMÆRE CLUB

HVOR SKAL FORLØBET FOREGÅ?