FAQ

Vi har her samlet de mest adspurgte spørgsmål

SVAR Med en erhvervsaftale menes der enten:

– at det pågældende firma ønsker at betale for medarbejdernes træning.

– at medarbejderene selv betaler.

Der kan etableres erhvervsaftaler helt ned til 5 medarbejdere. Jo flere medarbejdere virksomheden har med, des større rabat opnås der pr. medarbejder. Skriv til os på info@myheart.dk.

SVAR: Kontakt hurtigst muligt MyHeart Fitness, enten på info@myheart.dk eller ved henvendelse i centeret i receptionens åbningstid, og bed om at få lavet et nyt kort

SVAR: For at få adgang til yderdøren til centeret skal chippen/medlemskortet køres igennem chiplæseren, som der er placeret ved indgangene til centeret. 

SVAR: Ja, som medlem i MyHeart kan du træne i alle vores centre. 

SVAR: Hos MyHeart modtager vi følgende kreditkort: Dankort, Visa/Visa Electron, Mastercard, Maestro, China UnionPay, JBC, American Express.

SVAR: Din opsigelses varsel hedder løbende måned + én måned. Dette skyldes at vi skal have en mulighed for at framelde din betaling hos PBS, derfor stopper dit medlemskab først den næstkommende måned fra den dato du vælger at opsige dit medlemskab. 

SVAR: Du skal være iført træningstøj og rene sko. Udendørs sko, arbejdstøj og cowboybukser er ikke tilladt. Af hygiejniske årsager er det ikke tilladt at træne i beskidt arbejdstøj eller i bare tæer. Af samme årsag er det heller ikke tilladt at træne nøgen.

SVAR: Ja heller end gerne. Du må deltage på alle de hold du har lyst til. Når du træner i MyHeart fitness skal du være ledsaget af et medlem over 18 år.

SVAR: Gerne, men du kan også sende en mail til os på info@myheart.dk. Både ved personligt fremmøde og på mail, modtager du en kvittering på det aftalte. Det mener vi er det bedste for alle parter.

SVAR: Du kan have en udeblivelse for et eller flere hold (se gældende takst HER) Hvis du er forhindret i at møde til et hold, skal du afmelde dig senest 2 timer før holdstart. Fremmøde til hold skal ske senest 10 minutter før holdstart i fremmøde computeren ved receptionen.

SVAR: Vi har ingen bindingsperiode på vores medlemskaber, DOG er der en opsigelsesperiode som er løbende måned plus én måned.

SVAR: Du skal pause/berosætte dit medlemskab ved rette henvendelse til vores email adresse info@myheart.dk. hvorefter en kvittering vil blive afsendt på email. Alle medlemskaber har en periode på løbende måned plus en måned, før pause/beroperioden kan træde i kraft. Pause/berosættelsen kan foretages i højst 6 måneder.

Pris for pause/berosættelsen er pr. år 2018  sat til 99,- + et administrationsgebyr på 7,5,-.

 Mailen er gyldig for dokumentation for pause-/beroperioden, når MyHeart Fitness har kvitteret for modtagelsen. Der skal altid angives såvel start- som slutdato for pause-/beroperioden. Endvidere kan et medlemskab i MyHeart Fitness gebyrfrit sættes i bero mod fremvisning af lægeerklæring, der dokumenterer at medlemmet ikke bør træne i MyHeart Fitness i en nærmere angivet periode. Lægeerklæringen skal altid angive en start og slutdato for pause-/beroperioden og skal fremvises til MyHeart Fitness personalet. Kontante medlemskaber kan ikke pauses/berosættes. Pause-/beroperioden løber indtil slutdatoen, eller indtil det aktiveres igen. Du kan selvfølgelig træne i hele perioden op til Pausen/beroen.

SVAR: Du kan opsige dit medlemskab enten ved at henvende dig i receptionens åbningstid i vores center eller ved at skrive en mail til info@myheart.dk. Alle medlemskaber har en opsigelses periode på løbende måned plus én måned. Du kan selvfølgelig træne i hele perioden.

HVOR SKAL FORLØBET FOREGÅ?

VÆLG DIN PRIMÆRE CLUB